Κέρδισε -10% για Αγορές με Κάρτα στις Νέες Παραλαβές / Δωρεάν Αποστολή άνω των 100€ στην Ελλάδα

Shipping Info

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΚΟΣΤΟΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

*Ελλάδα:

Εξοδα αποςτολής 4€

Χρόνος Αποστολής: 1-3 ημέρες 

Απομακρυσμένες Περιοχές 2-5 μέρες

Για παραγγελίες άνω των 100 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν (Μπορεί να μην  ισχύει σε περιόδους εκπτώσεων & σε ειδικές προωθητικές ενέργειες)

Για παραγγελίες με χρήση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 2,50€ για τη χρήση υπηρεσίας αντικαταβολής.

Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών courier (και των συνεργατών τoυς).

 

 

*Κύπρος: 

Έξοδα Αποστολής 15€  (Αεροπορικώς)

Χρόνος Παράδοσης: 4-6 ημέρες (εκτός απροόπτου-καιρικών συνθηκών)

Για παραγγελίες άνω των 200 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν (Μπορεί να μην  ισχύει σε περιόδους εκπτώσεων & σε ειδικές προωθητικές ενέργειες)

Η μέθοδος την Πληρωμής μέσω Αντικαταβολής δεν υποστηρίζεται!

Οι αποστολές των προϊόντων  πραγματοποιούνται μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών Courier (και των συνεργατών τους).

 

 

*Εξωτερικό: (Δεν υποστηρίζεται η αποστολή)

Το κόστος μεταφορικών εξόδων επιβαρύνει τον πελάτη και αναλόγως με την χώρα και το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας ισχύει ο τιμοκατάλογος των Ελληνικών ταχυδρομείων (EΛΤΑ). Κατόπιν  συνεννόησης θα υπάρχει η επιλογή παράδοσης  μέσω συνεργαζόμενων εταιρειών courier .

Σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει πρωτίστως ενημέρωση από το www.maiarea.gr για το κοστολόγιο και το χρόνο παράδοσης μέσω email.

 

*Παραλαβή από το Κατάστημα *maiarea/Ι.μελά,9-Λευκάδα*:

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση, από το κατάστημά μας “maiarea” στη διεύθυνση Ι. Μελά 9, Λευκάδα εντός 2 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας .  Η αγορά αυτή δεν θεωρείται αγορά από το φυσικό κατάστημα αλλά από το ηλεκτρονικό και διέπεται από τους όρους που ισχύουν στο www.maiarea.gr

 

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

FAQ-Συχνές Ερωτήσεις:

  • Πότε αναχωρεί η παραγγελία μου από εσάς?

Από τη στιγμή που η παραγγελία σας έχει επιβεβαιωθεί και  όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα  τότε  την ετοιμάζουμε άμεσα, και την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη παραδίδεται από εμάς στις συνεργαζόμενες εταιρείες courier προς αποστολή.

Σε περίπτωση καθυστέρησης λόγω: μη διαθεσιμότητας προϊόντων, αναμονής εμβάσματος ή εξαιτίας ανάγκης ταυτοποίησης στοιχείων για ύποπτη χρήση κάρτας, θα υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση.

  • Αν σε περίπτωση θέλω Παράδοση Σαββάτου?

Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση Σαββάτου μας ενημερώνετε έγκαιρα (ενδέχεται να προκύψουν έξτρα χρεώσεις).

  • Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου?

Μετά την ολοκλήρωση της αποστολής  θα λάβετε email με τον κωδικό αυτής προκειμένου να παρακολουθείτε την εξέλιξη της πορείας της και να μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα σας ανά πάσα στιγμή.

  • Αν το δέμα μου έχει καθυστερήσει περισσότερο του προβλεπόμενου?

Σε ειδικές περιπτώσεις όπως των Αργιών, Απεργιών κτλ η καθυστέρηση είναι αναμενόμενη. Σε περιπτώσεις  όμως καθυστερήσεων πέραν των προβλεπόμενων διαστημάτων που οφείλονται σε αδυναμία της  courier να εκπληρώσει την παράδοση , το www.maiarea.gr  δεν φέρει καμία ευθύνη.. Ωστόσο παραμένουμε στη διάθεσή σας σε περίπτωση που κάτι τέτοιο προκύψει για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας. 

  • Πως μπορώ να είμαι σίγουρη ότι η courier θα εντοπίσει τη διεύθυνσή μου?

Προς διευκόλυνση των παραδόσεων και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας  μπορείτε στα σχόλια της παραγγελίας να σημειώσετε ό,τι εσείς κρίνετε απαραίτητο γι αυτό: πχ όροφος, κουδούνι, ώρες που σας εξυπηρετούν, αν θέλετε να το παραλάβετε οι ίδιοι από το κατάστημα courier της περιοχής σας κτλ. Επίσης σημαντικό είναι πριν το κλείσιμο της παραγγελίας να επαληθεύετε  τα στοιχεία παράδοσης και το τηλ επικοινωνίας σας προκειμένου να αποφευχθεί η αδυναμία εντοπισμού σας.

Κατά την παράδοση αν η συνεργαζόμενη εταιρεία courier δεν σας εντοπίσει, θα ενημερωθείτε με σημείωμα, τηλεφωνικά, ή με μήνυμα προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή.

  • Τι συμβαίνει σε περίπτωση που καθυστερήσω να παραλάβω το δέμα μου?

Το δέμα σας παραμένει για διάστημα 10 ημερών στο κατάστημα της courier και έπειτα επιστρέφεται σ εμάς. Αν συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος αδυναμίας της παραλαβής θα πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν στο  τηλ 2645022688 προκειμένου να εξυπηρετήσουμε και αν γίνεται να  βρεθεί λύση.

  • Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν παραλάβω ποτέ το δέμα μου και δεν ενημερώσω καν?

Εφόσον έχει παρέλθει το διάστημα των 10 ημερών που παραμένει το δέμα  στο κατάστημα courier της περιοχής σας και δεν υπάρχει καμία ενημέρωση  για αδυναμία παραλαβής τότε επιστρέφεται σ εμάς. Σε επόμενη αγορά που θα γίνει  με τα στοιχεία σας δεν θα επιτραπεί η χρήση της αντικαταβολής ως μέθοδο πληρωμής αλλά μόνο οι επιλογές: Τραπεζικής Κατάθεσης, Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας και Paypal.

 

Στο σημείο αυτό, Θα σας παρακαλούσαμε θερμά, όταν υποβάλλετε την παραγγελία σας και την επιλέγετε με αντικαταβολή, να την παραλαμβάνετε με υπευθυνότητα και σεβασμό προς όλους όσους εργάζονται για να σας εξυπηρετήσουν καθώς και να  λαμβάνετε σοβαρά  υπόψιν σας, τον κόπο μας καθώς και τα μεταφορικά έξοδα  τα οποία επιβαρυνόμαστε και μάλιστα διπλά όταν μας επιστρέφεται το δέμα σας αζήτητο.

***ΤΕΛΟΣ να σημειώσουμε πως www.maiarea.gr  διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιλογή της αντικαταβολής σε όποια περίπτωση το κρίνει απαραίτητο.

 

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.